Khas untuk yang dah pun berniaga, tetapi jualan masih biasa-biasa sahaja...

Nak Tarik Jualan Yang Banyak Melalui Kempen Pemasaran Anda? 

Tanpa perlu kerja keras kerana prospek sendiri akan tertarik dan datang kepada kempen 'Marketing' anda
Sebelum itu...

Adakah ini yang sedang anda hadapi sekarang?

  • Dah lama buat bisnes, tapi masih tak menjadi
  • Bisnes naik turun, naik turun... tak berkesudahan
  • Macam-macam teknik dah apply
  • Dah keluar masuk seminar perniagaan sana-sini
  • Macam-macam buku marketing dah baca
  • Banyak duit dah habis, beli segala macam ebook dan panduan bisnes
  • Semua nasihat mentor bisnes anda dah ikut sebiji-sebiji
  • Tapi, anda masih tak tahu kenapa bisnes anda tetap tak menjadi
  • Anda sedih, anda stress... tak tahu nak buat apa lagi... :(
Masalah… Masalah… Masalah…
80% dari perniagaan baru tidak mampu bertahan lama. Banyak strategi pemasaran yang digunakan tidak menghasilkan keputusan yang baik.
Jika anda tidak mahu ianya berlaku ke atas perniagaan anda, teruskan membaca dan tumpukan perhatian kerana apa yang anda cari selama ini mungkin ada di sini…

“Aku dah join macam-macam seminar perniagaan. Aku dah ada ilmu pemasaran dan jualan termasuk ilmu copywriting.

Masalahnya sekarang kenapa aku masih belum boleh hasilkan jualan yang memberansangkan ?

Aku ikut sebiji-sebiji bagaimana Sifu melakukannya. Tapi hasilnya tetap tidak memberansangkan.”

Pernah tak dialog di atas terjadi ke atas diri anda ?

Atau... memang inilah yang sedang anda fikirkan ?

Jika Ya, sekarang...

Tenangkan diri anda, duduk dengan selesa dan teruskan membaca setiap apa yang saya sampaikan di bawah.

Ini mungkin akan mengubah hidup anda kepada yang lebih baik.

Sudah ada ilmu, tapi bisnes masih tak menjadi!

Kenapa ini berlaku?

Bermacam-macam Ilmu pemasaran telah dipelajari. Ada yang menjadi tetapi banyak kali juga tidak menjadi.

Kenapa ini boleh berlaku ?

Adakah kerana ilmu yang diperolehi tersebut tidak betul ?

Adakah kerana sememangnya masih belum cukup ilmu ?

  • Duit sudah banyak berhabis di FB Ads.
  • Senarai emel prospek ada tetapi masih belum menghasilkan jualan
  • Duit juga banyak berhabis mengupah designer serta copywriter.

Jika ini berlaku bermaksud memang ada ’something wrong’ dengan strategi jualan dan pemasaran anda.

Tengok orang lain macam senang je dapat hasilkan jualan yang banyak melalui kempen pemasaran yang dilakukan.

Tapi, anda?

Apa masalah sebenarnya ?

Anda mesti tertanya-tanya. Apa masalahnya sebenarnya ?

  • Ini bukan masalah ilmu pemasaran.

  • Ini bukan masalah ilmu jualan.

  • Ini bukan masalah teknikal semata-mata.

Ini adalah masalah dalaman.

Masalah yang berkaitan dengan Aura diri.

Dalam diri setiap manusia ini ada AURA yang berbentuk gelombang cahaya yang bergetar tetapi tidak mampu dilihat dengan mata kasar.

Aura yang positif mampu menarik perkara-perkara positif sehingga prospek / pelanggan berasa senang untuk berurusan dengan kita.

Aura yang negatif mampu menarik perkara-perkara negatif terhadap diri kita sehingga prospek / pelanggan berasa kurang selesa untuk berurusan dengan kita.

Sudah pasti kita perlukan Aura positif agar mudah untuk menghasilkan jualan.

 

Saya buat perniagaan di internet, apa kaitannya dengan Aura diri ?

Memang benar ianya seperti tiada kaitan, tetapi kesannya ada.

Semasa kita menghasilkan kempen jualan serta iklan, dalam masa yang sama, tanpa disedari, diri kita ni auranya kurang positif.

Maka, kempen jualan serta iklan yang dihasilkan juga akan tercemar dengan aura negatif.

Akhirnya kempen jualan serta iklan yang kita hasilkan itu tidak mampu menarik prospek / pelanggan.

Bila ini berlaku, kita akan terasa yang kerja pemasaran kita sangat sukar untuk dilakukan.

Apatah lagi untuk menghasilkan jualan.

Apa yang perlu dilakukan sekarang?

Di samping kita memperkuatkan ilmu teknikal pemasaran maka apa yang penting lagi kita perlu perkuatkan lagi SPIRITUAL kita.

Kenapa perkuatkan Spiritual ?

Spiritual yang kuat inilah yang akan membantu kita memancarkan AURA positif keluar dari tubuh kita.

Bila ini berlaku maka kempen jualan mahupun iklan (tidak kira online / offline) dapat menarik ramai prospek / pelanggan yang kita sasarkan dengan mudah.

Atas dasar itulah, maka satu pakej ebook telah dihasilkan, yang mengumpulkan rahsia-rahsia bagaimana kita boleh menarik jualan yang tinggi melalui kempen jualan dan pemasaran kita.

Memperkenalkan…..

esm-ebook-spiritual-marketing-bahasa-melayu-malaysia-inche-hujan

 

Ebook Spiritual Marketing (ESM)

 

Kaedah sebenar dan menyeluruh bagaimana menarik jualan yang banyak melalui pemasaran

cara tempah ebook spiritual marketing esm inche hujan

Ebook ini adalah 100% dalam bahasa Melayu. Anda akan dapat ebook dalam format .pdf setelah melakukan pembayaran, melalui emel.
Apa sebenarnya yang terkandung dalam Ebook Spiritual Marketing ?

 Pakej ebook Spiritual Marketing ini mengandungi 3 buah ebook.
Mari kita lihat apa yang akan anda perolehi dari pakej ebook ini :

Ebook #1

Minda dan Sikap Diri

Dalam ebook ini akan banyak berbincang tentang minda dan sikap diri.
  • Bagaimana kita boleh ubah cara kita berfikir agar selari dengan cara orang kaya berfikir. Apa yang kita fikir akan menentukan apa yang kita dapat.
  • Bagaimana menghasilkan niat yang kuat dan padu bagi mencapai impian. Niat yang kuat mempercepatkan datangnya kejayaan yang dipinta.
  • 11 Teknik Rahsia bagaimana membina keyakinan diri. Rahsia yang disimpan oleh orang-orang kaya.
  • 3 Perkara wajib yang anda perlu lakukan apabila datangnya perasaan hilang keyakinan diri.
  • 6 perkara yang perlu anda jaga agar sentiasa nampak tenang dan berkeyakinan tinggi. Orang kaya mempunyai keterampilan yang berkeyakinan tinggi.
  • Apa itu ’Internal Dialogue’ dan bagaimana ia boleh bantu anda untuk kekal bermotivasi tinggi untuk bertindak secara luar biasa. Tindakan yang luar biasa bakal melahirkan keputusan yang luar biasa juga.
  • Kajian kes bagaimana memancarkan AURA Kejayaan dari dalam diri agar dapat menarik kejayaan datang bergolek kepada kita. Ini memang wajib anda belajar.
  • Bagaimana berpakaian dengan betul bagi meningkatkan emosi dan keyakinan diri. Emosi dan keyakinan yang bakal menghasilkan AURA Kaya & BERJAYA yang sangat tinggi.
  • 3 Perkara yang perlu anda positifkan. Kalau ketiga-tiganya tidak positif, maka anda boleh lupakan tentang impian anda itu.
  • 2 Langkah bagaimana anda boleh programkan semula minda anda. Minda yang telah diprogramkan mudah untuk menghasilkan kejayaan yang diidamkan.
  • Formula untuk mendapatkan keputusan yang cemerlang = T+F+A . Tahu formula ini maka semuanya jadi mudah.
  • Cara mudah untuk jadikan diri seorang yang berhati kering dan berani mati. Selalunya orang-orang kaya memiliki sifat ini.
  • Rahsia getaran untuk menjadi kaya dan berjaya. Yang kita mahu adalah getaran yang menarik kekayaan.
  • 3 Ilmu penting yang wajib anda pelajari bagaimana untuk menjadi kaya. Rugi tak korek ilmu ini.
  • 2 Cara bagaimana menghasilkan jualan yang banyak setiap bulan. Ilmu jualan yang sangat berharga.
  • 2 Kisah sebenar bagaimana ’Database’ pelanggan dibina. ‘Database’ adalah aset kepada jualan dan membawa kepada profit yang konsisten.
  • Dan banyak lagi perkongsian.

Ebook #2

Jadikan Diri Anda Sebagai Magnet Wang

Dalam ebook ini anda akan ketahui bagaimana untuk jadikan diri anda sebagai MAGNET WANG.
  • 13 Langkah untuk menjadikan diri anda sebagai MAGNET untuk Menarik WANG. Wajib khatam 13 langkah ini.
  • Teknik yang betul bagaimana melakukan meditasi. Meditasi dapat menenangkan diri dan sangat bagus untuk menarik aura positif.
  • 10 Kelebihan yang terdapat dalam meditasi. Ilmu yang sangat penting untuk dipelajari.
  • Teknik yang betul bagaimana untuk senyum. Senyum yang betul dapat memancarkan aura positif yang sangat kuat dan menarik wang.
  • 4 Petua jualan yang sangat hebat. Ini memang rugi jika tidak tahu.
  • 5 Langkah untuk melakukan meditasi tenaga senyuman. Nak tahu apa dia memang kena baca bahagian ini.
  • 4 Jenis meditasi yang mampu menjadikan diri anda sebagai magnet wang. Ilmu yang betul-betul ’powerful’.
  • 10 Cara terbaik bagaimana untuk meraikan kejayaan anda. Kejayaan wajib diraikan walaupun kecil dan inilah rahsia besar orang berjaya.
  • Cara terbaik untuk berkongsi keuntungan tanpa perlu berlaku kerugian malah dapat menarik keUNTUNGan yang lebih banyak. Lagi banyak kita berkongsi lagi banyak rezeki yang datang.
  • Melaburlah ke atas _ _ _ _. Ini boleh menarik wang yang lebih banyak. Ilmu yang wajib dimiliki.
  • Rahsia bagaimana bercuti boleh menarik lebih banyak lagi wang. Lagi banyak bercuti lagi banyak wang. Fuhhh !!!
  • 4 Idea menarik bagaimana anda boleh selalu bercuti tanpa perlu berbelanja dari bajet anda. Sangat praktikal. Nak tahu bagaimana kena baca bahagian ini.
  • Cara yang betul untuk melakukan senaman yang menambah tenaga dan produktiviti kerja anda. Orang yang kaya dan berjaya sangat pro aktif.
  • 5 Fasa bagaimana anda boleh bersedekah secara maksimum tanpa mengganggu ekonomi anda. Ketahuilah yang sedekah itu adalah umpan untuk menarik lebih banyak rezeki.
  • 3 Cara bagaimana menggembirakan kedua ibu bapa. Kejayaan yang kita perolehi bergantung kepada sejauh mana bahagianya kedua ibu bapa.
  • Bagaimana caranya untuk melakukan tindakan yang akan menghasilkan kejayaan. Ramai yang bertindak tapi tak ramai yang berjaya.
  • Dan banyak lagi perkongsian.

Ebook #3

Jualan, Pemasaran dan Paip Wang

Dalam ebook ini anda akan ketahui beberapa lagi perkara pokok tentang jualan dan pemasaran.
  • 10 Aset kekayaan (paip wang) yang boleh dilihat. 2 Contoh yang biasa kita lihat adalah emas dan hartanah. Untuk mengetahui dengan lebih lanjut 8 aset kekayaan yang lain, anda perlu baca bahagian ini.
  • 3 Aset kekayaan (paip wang) yang tidak boleh dilihat. Wah ini memang pelik. Kalau nak tahu wajib baca bahagian ini.
  • 7 Cara bagaimana mengatasi poket yang kering lagi kosong. Poket kalau dah kering… masak jadinya.
  • 7 Fasa menuju kejayaan dan kekayaan. Nak jadi kaya bukan kerja sehari dua ya. Kota ROME tidak dibina dalam 1 hari.
  • 2 Amalan mudah bagaimana kita boleh menjemput rezeki datang dengan mudah. Ramai yang terlepas pandang amalan ini.
  • 7 Kisah kejayaan yang boleh dijadikan sebagai rujukan bagaimana menghasilkan jualan yang tinggi dengan melakukan pemasaran yang kreatif tetapi ’simple’.
  • Bagaimana melakukan pemasaran melalui ebook serta buku. Ini memang berbaloi kalau tahu.
  • Apa itu DATABASE dan bagaimana ia boleh membantu usaha pemasaran anda ?
  • 2 Jenis Database yang patut dibina. Database merupakan aset kepada perniagaan kita.
  • 2 jenis medium bagi menarik Database. Kuasai kedua-dua medium ini maka pemasaran bakal menjadi milik anda.
  • Apa itu ’Funnel Selling’ dan bagaimana ianya sangat membantu pemasaran kita ?
  • Teknik ’Soft Selling’ dan ’Rehash System’. Kalau mahir teknik ini maka jualan berkali ganda bakal menjadi milik anda.
  • 7 Perkara yang wajib anda tahu perihal Pengurusan Perniagaan. Perniagaan yang tidak diurus dengan baik mempunyai jangka hayat yang sangat pendek.
  • Bagaimana ‘Money Make Money’ melalui Database. Jangan buang masa. Cepat dapatkan ilmu ini dengan segera.
  • 3 Langkah untuk dapatkan keyakinan pelanggan. Pelanggan yang yakin tidak akan berkira untuk memberikan duit kepada anda.
  • Bagaimana melakukan perancangan kewangan dengan jelas. Hati-hati kalau gagal merancang alamatnya perniagaan boleh bungkus dalam masa yang singkat.
  • 8 Sebab kenapa masih tetap GAGAL. Hentikan mencari salah orang lain dan mulalah kuasai ilmu ini.
  • Dan banyak lagi perkongsian lain.
Jadi, anda telah tahu faedah-faedah yang bakal anda peroleh jika anda mendapatkan ebook ini. Namun begitu, kesemuanya tidak akan anda perolehi jika anda tidak bertindak sekarang. Jadi, segera klik butang "Tempah Sekarang" di bawah untuk membuat tempahan. 

Apa Kata Para Pembaca Ebook Spiritual Marketing?

Mungkin selepas ini giliran anda pula?

Sesuai untuk orang yang nak berjaya tapi tak tau kat mana nak mula.

testimoni ebook spiritual marketing ESM Inche Hujan

The big achievement i get so far, peaceful of mind. 

testimoni ebook spiritual marketing esm inche hujan 2

Dapat mengawal energi untuk tarik rezeki. 

testimoni-esm-ebookspiritualmarketing-3

Hidup saya berubah. Dapat tukar emosi down kepada bersemangat dengan lebih cepat. Sebelum ni ambil masa seminggu / sebulan.

testimoni-esm-ebookspiritualmarketing-4
testimoni-esm-ebookspiritualmarketing-5

Kini saya sudah jelas dengan perbezaan golongan 80% dengan golongan 20%. Baru tahu kenapa orang kaya semakin kaya

testimoni-esm-ebookspiritualmarketing-6

Sangat teruja. Sangat fresh. Baru sedar... rupa-rupanya selama ini saya telah limitkan potensi diri.

Cuba menulis ayat “saya positif saya boleh”, rupa-rupanya masih bertelagah dengan inner self. Mulut berani kata ‘saya berjaya dan berjaya’, hati kata “betul ke boleh berjaya”.

testimoni-esm-ebookspiritualmarketing-7

Ebook ni memang scary! Setiap kali baca macam cakap dengan masa depan, macam diri sendiri yang berada di masa depan, diri sendiri yang berjaya :) 

testimoni-esm-ebookspiritualmarketing-8

Lebih mudah buat sales. Dapat 70 - 80% sales dari customer sedia ada.

testimoni-esm-ebookspiritualmarketing-9

Tengah letih, baca ebook ni, badan kembali tenang dan segar. Macam baru lepas mandi. Padahal sedang membaca.

testimoni-esm-ebookspiritualmarketing-10

Menangis baca ESM…

testimoni ESM-ebook spiritual marketing inche hujan supersonic mika power
Berjaya jumpa sebab utama kenapa mesti jadi kaya
testimoni-esm-ebookspiritualmarketing-13
Ok, sekarang saya berminat.
Tolong bagitahu saya macam mana nak dapatkan ebook ini?

Untuk memiliki ebook ini dengan segera, anda hanya perlu tekan butang "Tempah Sekarang" di bawah. Arahan seterusnya untuk pembelian akan terpapar.

Pelaburan ilmu untuk seumur hidup anda ini hanyalah...

RM180

RM150 sahaja

(Harga akan dinaikkan pada bila-bila masa tanpa sebarang notis).

esm-ebook-spiritual-marketing-bahasa-melayu-malaysia-inche-hujan

cara tempah ebook spiritual marketing esm inche hujan

Pelaburan Anda Dijamin Sepenuhnya

 

Demi menjaga KEPUASAN hati anda supaya tiada risiko yang bakal anda terima maka saya dengan rendah dirinya menawarkan jaminan kepada dengan jaminan pengembalian wang. Jika anda tidak berpuas hati dengan kandungan yang terdapat dalam pakej ebook yang ditawarkan tanpa banyak soal.

pulangan wang jaminan ebookspiritual marketing ESM inche hujan supersonic

Ya, Serius! Tanpa banyak soal, saya akan pulangkan 100% wang anda jika anda tidak berpuas hati dengannya. Jangan risau, saya tidak akan ‘blacklist’ atau melarang membeli produk saya yang lain. Apa yang perlu anda lakukan hanya beritahu saya dan saya akan kembalikan wang anda.

Jadi tiada risiko langsung jika anda membeli produk ini sekarang.

Ebook ini hanya untuk mereka yang benar-benar serius untuk naikkan sales, mengubah tahap kewangan dan mengubah taraf kehidupan.

Jika anda rasa anda mempunyai kewangan yang baik, anda tidak perlu mendapatkan ebook ini.

Jika anda rasa apa yang terkandung di dalam pakej Ebook ini amat-amat berbaloi untuk anda miliki, saya sarankan anda segera menempah dan memilikinya.

Kini segalanya terserah kepada anda…

Ebook ini telah dihasilkan bukan sekadar mengambilnya dari Mentor yang mengajar malah telah dipraktikkan dan terbukti telah berjaya menghasilkan kejayaan buat saya.

Pilihan terletak di tangan anda sekarang. Jalan mudah telah saya tunjuk dan hanya menunggu tindakan luar biasa bagi mencapai kejayaan yang luar biasa.

Tindakan segera yang pertama mudah sahaja. Klik butang tempahan dan terus tempah ebook anda sekarang.

Tak Yakin ? Tak Mengapa, jika yakin nanti, belilah ^_^

 

Berdoalah mohon petunjuk. Sama ada panduan ini, sesuai dengan anda atau tidak.

Ambil wuduk, solat sunat 2 rakaat. Solat istikharah.
Buat apa-apa pun, ingatlah Allah.
Dia yang bagi kita rezeki.

Dalam kes ini, Dia yang bagi saya rezeki. Dia yang benarkan, supaya teknik ini berkesan untuk saya dan juga untuk semua pembaca yang telah memiliki ebook ini.

Baca Konten Percuma Terlebih Dahulu

Jika anda masih ragu-ragu, tidak perlu beli terus.

Anda boleh baca bab-bab PERCUMA yang terkandung dalam Ebook Spiritual Marketing ini, seterusnya mendapatkan artikel-artikel bonus yang dihantar menerusi emel anda.

Anda hanya perlu masukkan nama dan emel anda di bawah :

YA, SAYA NAK!
Maklumat anda 300% selamat bersama kami .
Jika mahu terus membuat pembelian, sila klik imej di bawah:

Yang benar,

Ahmad Shahidan @ Inche Hujan

p/s – Ramai yang berniaga dengan cita-cita bukan sekadar tambah pendapatan, tetapi boleh mencapai tahap kaya dan berjaya. Tetapi, ramai yang masih bersusah-susah berbanding yang berjaya.

p/p/sPakej Ebook Spiritual Marketing ini Insyaa Allah boleh bantu anda mengetahui secara sistematik bagaimana anda boleh jadikan strategi pemasaran yang anda lakukan menjadi satu sistem untuk menarik wang kepada perniagaan anda.

p/p/p/s – Jika anda tempah sekarang, ada akan mendapat bonus istimewa, terus klik butang tempahan.